VOLNÁ DEBATA - OPEL ASTRA - Zde můžete jen tak volně debatovat. Pro technické dotazy použijte technickou poradnu.
Jméno:

E-mail:

Komu odpovídáte:

OPEL Astra

Váš příspěvek:
Opiš číslo 456:
Proč sem nepsat technické dotazy? Jsou tři důvody: 1.Zde je to něco jako chat, tj. dotaz a odpovědi se rychle ztratí směrem dolů. 2.Díky tomu, že zde nejsou strukturovány odpovědi, informační hodnota pro další návštěvníky a sledování odpovědí je mizivá. A za třetí, protože to většina přítomných ví, tak na technické dotazy tady nereaguje, tudíž se pravděpodobně nedočkáte odpovědi. Takže technické dotazy pište do TP!

Zobrazit pouze příspěvky s tímto textem:          

   
Dalsich 30 zprav Predchozich 30 zprav Všechny zprávy (celkem 39898) / jako HTML.ZIP    Archiv do 29.1.05 (18914) 2MB Archiv 29.1.05-16.3.08 

PetrF napsal 30. 1. 2009 v 12:19:
vendys> to je nápad :-)

Vendys
napsal 30. 1. 2009 v 12:14:
josefkim> Tak zkus do podzimu přestěhovat fabriku. :-D

josefkim
napsal 30. 1. 2009 v 10:57:
all> No nic je čas polknou fet na předpis co jsem včéra vyfasoval od lékařky. Pak zalezu do pechu se zase trochu vypotit, tak zatim čusík. Odpoledne se zase stavym.

josefkim
napsal 30. 1. 2009 v 10:54:
Standa> Samozřejmě by to bylo pouze pro vážné zájemce. Druhá stranka je že jsme opravdu daleko pro moraváky ato nejen pro ty ze severu ale i z jihu. Takže pokud firma vydrží tak se napodzim ještě dohodneme.

macel86 napsal 30. 1. 2009 v 10:49:
kdo mi pradi.mam astru f na ktoru chcem kupit hlinikove disky z renaltu clio roztec vsetko sedi 4x100 sadnu mi???

Standa
napsal 30. 1. 2009 v 10:42:
josefkim> Reknu to asi takhle. Problem s mistem srazu je jen v tom smyslu, aby to kazdej mel rozumne daleko. Tak ze kdyz ho udelame v Plzni, tak neprijedou kluci od Ostravy.
Pokud by to byl sraz typu "kdo chce" proc ne, plzenaci prijedou kamkoliv :-))
Jestli to myslis vazne, muzem neco zorganizovat, predpokladam, ze by nebylo moc dobry aby se nas tam sjelo 200, ale udelat to treba pro 50 lidi.
Je to na Tobe :-))

josefkim
napsal 30. 1. 2009 v 10:34:
Standa> Přdsedo myslíš že by šlo na podzim udělat srazík tady na severu s exkurzí ???

josefkim
napsal 30. 1. 2009 v 10:33:
O.J.> Nevim kde se lily ale ta továrna co něla zaniknout v Hamburku a výroba měla jít knám do UL tak nezanikla. Holt mají němci silnější odbory. Jinak kolbenka má po světě 15 takových to továren.

josefkim
napsal 30. 1. 2009 v 10:22:
Lukin> no no to od tebe neni hezké. Náhodou děláme písty i pro volvo, jaguár, nisan atd. Nejdnu stranu dobře že se opely nelejou tady v UL to by mě asi vyhodi za "rozkrádání" :-))

oplik.jenik napsal 30. 1. 2009 v 9:47:
Lukin> no v německu to už zkrachovalo

oplik.jenik napsal 30. 1. 2009 v 9:46:
všem> Dobré ránko- skoro poledne

Lukin
napsal 30. 1. 2009 v 8:47:
josefkim> Tak snad jen dodat "chvála bohu", že se to dělá na Oplíky v Německu :-)))

Tomino
napsal 30. 1. 2009 v 8:19:
All> Pěkný den všem :) Konečně zase páteček ......

Fero napsal 30. 1. 2009 v 8:03:
Dobrý rano vespolek

josefkim
napsal 30. 1. 2009 v 7:36:
O.J.> No večer jsem nadtím tak přemýšlel a napadlo mě to samé, žeby se udělal srázek astra kadett klubu s exkurzí do kollbenky? Nápad to není špatnej. Jenže do podzimu daleko a kdový jestly se firma udrží na trhu. Pokud by ale štěstí přálo tak by se snad něco dalo domluvyt.

josefkim
napsal 30. 1. 2009 v 7:30:
Lukin> Draku pro olplíky mi písty nelijeme. 80% výroby je pro WV koncern. Pro opla to myslím odlévají v německu.

josefkim
napsal 30. 1. 2009 v 7:27:
all> Pěkné ráno nespavci

Crkyk
napsal 30. 1. 2009 v 7:22:
čus kamarádi od zepelina

Rom@n
napsal 30. 1. 2009 v 6:55:
all> Pěkné ráno :-)))

Mi-6/Jirka : to já jsem ještě doma, ale už taky jdu do práce. Ještě, že je pátek :-)

Mi-6/Jirka napsal 30. 1. 2009 v 6:51:
dobrý ránko ; už makám :-(

Comda
napsal 30. 1. 2009 v 6:42:
je tu ráno...vstávat.Makat.Snídat.šup šup

Gallo
napsal 30. 1. 2009 v 6:08:
Dobré ránko;))

PavelC
napsal 30. 1. 2009 v 1:23:
All> Brý večer bando! Zrovna kojíme, takže koukám, jak to tu žije :-)))
Raději už ale jdu do hajan - tak dobrou noc nebo dobrý ráno - jak to kdo čtete :-)

Lukin
napsal 29. 1. 2009 v 17:56:
josefkim> A Kdybych měl zájem o vyrobení C20XE ? :-D

oplik.jenik napsal 29. 1. 2009 v 17:55:
josefkim> no vydíš... že by dobrej podzimní srázek :-)

josefkim
napsal 29. 1. 2009 v 16:18:
O.J.> Bloky motoru a hlavy ano ale písty ne. Ty se odlévají v ocelových formách neboli kokilách. Ty mají výhodu vtom že se po vytuhnutí hliniku dají lehce rozebrat a zase složit pro další odlití. Pokud bys měl opravdu tak veliký zájem a fabrika nazkrachuje tak v Září bývá den otevřených dveří. Dokonce tě provedou po celé továrně. Takže by jsi viděl výrobu od odlití až po nasazení do motoru ale to už mi neděláme.

oplik.jenik napsal 29. 1. 2009 v 15:40:
josefkim> nemusel si tak detailně :-) jen sem chtěl vědět co děláš :-) když jsi tak momentálně ohroženej :-( je to sem chtěl vždy vidět odlejvání motoru.. to se dělá přes foukanou pískovou formu ne?

Vendys
napsal 29. 1. 2009 v 12:41:
All> Krásný den přeji. :-)
Mi-6/Jirka> Tak to je otec taky. Vyučen v TOSu Rakovník. :-)

Mi-6/Jirka napsal 29. 1. 2009 v 12:27:
přeju klidné válení

Mi-6/Jirka napsal 29. 1. 2009 v 12:26:
já zase jako horizonkář :-)

Dalsich 30 zprav Predchozich 30 zprav Všechny zprávy (celkem 39898) / jako HTML.ZIP