VOLNÁ DEBATA - OPEL ASTRA - Zde můžete jen tak volně debatovat. Pro technické dotazy použijte technickou poradnu.
Jméno:

E-mail:

Komu odpovídáte:

OPEL Astra

Váš příspěvek:
Opiš číslo 456:
Proč sem nepsat technické dotazy? Jsou tři důvody: 1.Zde je to něco jako chat, tj. dotaz a odpovědi se rychle ztratí směrem dolů. 2.Díky tomu, že zde nejsou strukturovány odpovědi, informační hodnota pro další návštěvníky a sledování odpovědí je mizivá. A za třetí, protože to většina přítomných ví, tak na technické dotazy tady nereaguje, tudíž se pravděpodobně nedočkáte odpovědi. Takže technické dotazy pište do TP!

Zobrazit pouze příspěvky s tímto textem:          

   
Dalsich 30 zprav Predchozich 30 zprav Všechny zprávy (celkem 40182) / jako HTML.ZIP    Archiv do 29.1.05 (18914) 2MB Archiv 29.1.05-16.3.08 

Standa
napsal 13. 6. 2008 v 13:24:
Crkyk> No jo, do zesnkejch, do melounu a do ECU se proste nevidi :-))))

Crkyk
napsal 13. 6. 2008 v 13:23:
Standa> je možné že ji ty zákmity nedělaly dobře ale zas to nebylo tak špatné aby si řekla že je snímač KO

Standa
napsal 13. 6. 2008 v 13:20:
Crkyk> Jojo, pokud motor nechce jit do vykonu, jak pises, tak to ma na svedomi na 90 procent snimac na vacce. Divny je, ze to ECU nerekne.

Crkyk
napsal 13. 6. 2008 v 13:04:
Standa> tak jsem napojil snímač vačky na osciloskop a zjistil jsem nestandartní průběh občas tam má nějaké divné zákmity tak objednám jiný a uvidíme

Standa
napsal 13. 6. 2008 v 12:57:
pavel> Kdyz tak v tomhle vlaknu pokracuj.

Standa
napsal 13. 6. 2008 v 12:57:
pavel> http://www.opelastra.cz/forum/read.php?3,44934,48229

Standa
napsal 13. 6. 2008 v 12:55:
pavel> Myslim ze to bylo tema kde se rozebirala vule prave v diferaku a byl tam snad i obrazek jak je to tam poskladany.

pavel napsal 13. 6. 2008 v 12:51:
standa> diky,mrknu tam,ale uz jsem to prochazel a nic,asi tam dam ten dotaz

pavel napsal 13. 6. 2008 v 12:50:
upresnuji,ze jde o gufero na prave strane automaticke prevodovky,kterym prochazi poloosa k pravemu prednimu kolu

Standa
napsal 13. 6. 2008 v 12:43:
jj, neni zac...

Crkyk
napsal 13. 6. 2008 v 12:42:
Standa> děkuji ti ty můj kluku alespon něco jdu pátrat dále

Standa
napsal 13. 6. 2008 v 12:40:
Crkyk> http://www.opel-scanner.com/files/Opel_Simtec56.X.pdf

Strana 7.

Crkyk
napsal 13. 6. 2008 v 12:34:
Standa> hezká tabulka podobnou mám ve vorkshopu a tam také tlak systému chybí

Standa
napsal 13. 6. 2008 v 12:30:
pavel> Mrkni do tech. poradny, myslim ze tam jedno tena bylo, sice ne na automat, ale myslim ze diferak bude stenej. Kdyz nic nenajdes, tak si tam dej dotaz.

Standa
napsal 13. 6. 2008 v 12:28:
Clovece mam pocit, ze C20NE tusim s ML 4.1 melo 1,5 atm.
Tak ze tohle by Te melo stacit taky.

Tady nejaky info je, ale zrovna tlak tam nemaji, jelita...
http://austinbmwclassifieds.com/images/HAYNES_Data_Book/VAUXHALL/VA1E8B91.PDF

pavel napsal 13. 6. 2008 v 12:23:
upresnuji,ze jde o gufero na prave strane automaticke prevodovky,kterym prochazi poloosa k pravemu prednimu kolu

pavel napsal 13. 6. 2008 v 12:21:
Zdravim,ma nekdo zkusenost,jak vydolovat gufero z prave strany automatu astra 1.8i 66kW,r.v.92.Vcera jsem mel sundanou poloosu a chtel to gufero vypacit,ale nepovedlo se mi to.Je tam jako kdyz takovy ocelovy chranic s derami po obvodu a ten me nesel zaboha vytahnout.Delal to nekdo uz?Diky za odpoved.

Crkyk
napsal 13. 6. 2008 v 12:20:
Standa> Měřím to když auto stojí a běží na volnoběh nebo při zhruba 3000ot ale opět auto stojí na místě můj názor je ten že by tam mělo být minimálně kolem 2 Atm. Tak mne napadlo jestli se neloučí čerpadlo navíc když jsem si na compu projížděl parametry tedy veškéré teploty tlaky v sání napětí lambády vše je v normálu je to takový šotek auto

Crkyk
napsal 13. 6. 2008 v 12:16:
Standa> mne právě dává jen jeden a půl a motor občas nechce jít do výkonu diagnostika mlčí a co je nejhorší už se mu v tom rýpalo pár lidí. navíc když přijel bylo prasklé sběrné potrubí a foukalo to jak se tomu zachtělo to jsme opravily. Vyčistily kompletně sání retechem. A tak už mne docházejí nápady.A další projev měly jsme to píchnutý i na emisáku a emise OK

Standa
napsal 13. 6. 2008 v 12:13:
Crkyk> Pockej, co je to minimalni tlak? To jako kdy to jeste jede na plnej knedlik a necuka to? :-)))

Standa
napsal 13. 6. 2008 v 12:12:
Crkyk> Tipuju to neco mezi 2 az 2,5 atm, ale presne bych se Te musel vecer podivat.

Crkyk
napsal 13. 6. 2008 v 12:03:
Standa + All> nevíte hoši někdo jaký minimální tlak má být v palivové liště u benzínu C18 XEL

pavel napsal 13. 6. 2008 v 11:44:
Zdravim,ma nekdo zkusenost,jak vydolovat gufero z prave strany automatu astra 1.8i 66kW,r.v.92.Vcera jsem mel sundanou poloosu a chtel to gufero vypacit,ale nepovedlo se mi to.Je tam jako kdyz takovy ocelovy chranic s derami po obvodu a ten me nesel zaboha vytahnout.Delal to nekdo uz?Diky za odpoved.

K@josek
napsal 13. 6. 2008 v 10:52:
all> brý dopoledne :-))

Tomino
napsal 13. 6. 2008 v 8:21:
All> Pěkný den všem :-))

Milda
napsal 13. 6. 2008 v 8:19:
pěkného 13-tého... :-))

oplik.jenik napsal 13. 6. 2008 v 8:16:
Ahoj

vaurien
napsal 13. 6. 2008 v 7:38:
nazdar debatníci

Comda
napsal 13. 6. 2008 v 6:29:
all> Pěkné ráno, hezký den ať se vše vyvede v něm.

Mi-6 / Jirka napsal 12. 6. 2008 v 20:38:
ahoj ;

Dalsich 30 zprav Predchozich 30 zprav Všechny zprávy (celkem 40182) / jako HTML.ZIP