|
|
|
| Dalsich 30 zprav | Predchozich 30 zprav | Všechny zprávy (celkem 40182) / jako HTML.ZIP Archiv do 29.1.05 (18914) 2MB Archiv 29.1.05-16.3.08 |
Standa |
napsal 13. 6. 2008 v 13:24: |
| Crkyk> No jo, do zesnkejch, do melounu a do ECU se proste nevidi :-)))) |
Crkyk |
napsal 13. 6. 2008 v 13:23: |
| Standa> je možné že ji ty zákmity nedělaly dobře ale zas to nebylo tak špatné aby si řekla že je snímač KO |
Standa |
napsal 13. 6. 2008 v 13:20: |
| Crkyk> Jojo, pokud motor nechce jit do vykonu, jak pises, tak to ma na svedomi na 90 procent snimac na vacce. Divny je, ze to ECU nerekne. |
Crkyk |
napsal 13. 6. 2008 v 13:04: |
| Standa> tak jsem napojil snímač vačky na osciloskop a zjistil jsem nestandartní průběh občas tam má nějaké divné zákmity tak objednám jiný a uvidíme |
Standa |
napsal 13. 6. 2008 v 12:57: |
| pavel> Kdyz tak v tomhle vlaknu pokracuj. |
Standa |
napsal 13. 6. 2008 v 12:57: |
| pavel> http://www.opelastra.cz/forum/read.php?3,44934,48229 |
Standa |
napsal 13. 6. 2008 v 12:55: |
| pavel> Myslim ze to bylo tema kde se rozebirala vule prave v diferaku a byl tam snad i obrazek jak je to tam poskladany. |
| pavel | napsal 13. 6. 2008 v 12:51: |
| standa> diky,mrknu tam,ale uz jsem to prochazel a nic,asi tam dam ten dotaz |
| pavel | napsal 13. 6. 2008 v 12:50: |
| upresnuji,ze jde o gufero na prave strane automaticke prevodovky,kterym prochazi poloosa k pravemu prednimu kolu |
Standa |
napsal 13. 6. 2008 v 12:43: |
| jj, neni zac... |
Crkyk |
napsal 13. 6. 2008 v 12:42: |
| Standa> děkuji ti ty můj kluku alespon něco jdu pátrat dále |
Standa |
napsal 13. 6. 2008 v 12:40: |
| Crkyk> http://www.opel-scanner.com/files/Opel_Simtec56.X.pdf Strana 7. |
Crkyk |
napsal 13. 6. 2008 v 12:34: |
| Standa> hezká tabulka podobnou mám ve vorkshopu a tam také tlak systému chybí |
Standa |
napsal 13. 6. 2008 v 12:30: |
| pavel> Mrkni do tech. poradny, myslim ze tam jedno tena bylo, sice ne na automat, ale myslim ze diferak bude stenej. Kdyz nic nenajdes, tak si tam dej dotaz. |
Standa |
napsal 13. 6. 2008 v 12:28: |
| Clovece mam pocit, ze C20NE tusim s ML 4.1 melo 1,5 atm. Tak ze tohle by Te melo stacit taky. Tady nejaky info je, ale zrovna tlak tam nemaji, jelita... http://austinbmwclassifieds.com/images/HAYNES_Data_Book/VAUXHALL/VA1E8B91.PDF |
| pavel | napsal 13. 6. 2008 v 12:23: |
| upresnuji,ze jde o gufero na prave strane automaticke prevodovky,kterym prochazi poloosa k pravemu prednimu kolu |
| pavel | napsal 13. 6. 2008 v 12:21: |
| Zdravim,ma nekdo zkusenost,jak vydolovat gufero z prave strany automatu astra 1.8i 66kW,r.v.92.Vcera jsem mel sundanou poloosu a chtel to gufero vypacit,ale nepovedlo se mi to.Je tam jako kdyz takovy ocelovy chranic s derami po obvodu a ten me nesel zaboha vytahnout.Delal to nekdo uz?Diky za odpoved. |
Crkyk |
napsal 13. 6. 2008 v 12:20: |
| Standa> Měřím to když auto stojí a běží na volnoběh nebo při zhruba 3000ot ale opět auto stojí na místě můj názor je ten že by tam mělo být minimálně kolem 2 Atm. Tak mne napadlo jestli se neloučí čerpadlo navíc když jsem si na compu projížděl parametry tedy veškéré teploty tlaky v sání napětí lambády vše je v normálu je to takový šotek auto |
Crkyk |
napsal 13. 6. 2008 v 12:16: |
| Standa> mne právě dává jen jeden a půl a motor občas nechce jít do výkonu diagnostika mlčí a co je nejhorší už se mu v tom rýpalo pár lidí. navíc když přijel bylo prasklé sběrné potrubí a foukalo to jak se tomu zachtělo to jsme opravily. Vyčistily kompletně sání retechem. A tak už mne docházejí nápady.A další projev měly jsme to píchnutý i na emisáku a emise OK |
Standa |
napsal 13. 6. 2008 v 12:13: |
| Crkyk> Pockej, co je to minimalni tlak? To jako kdy to jeste jede na plnej knedlik a necuka to? :-))) |
Standa |
napsal 13. 6. 2008 v 12:12: |
| Crkyk> Tipuju to neco mezi 2 az 2,5 atm, ale presne bych se Te musel vecer podivat. |
Crkyk |
napsal 13. 6. 2008 v 12:03: |
| Standa + All> nevíte hoši někdo jaký minimální tlak má být v palivové liště u benzínu C18 XEL |
| pavel | napsal 13. 6. 2008 v 11:44: |
| Zdravim,ma nekdo zkusenost,jak vydolovat gufero z prave strany automatu astra 1.8i 66kW,r.v.92.Vcera jsem mel sundanou poloosu a chtel to gufero vypacit,ale nepovedlo se mi to.Je tam jako kdyz takovy ocelovy chranic s derami po obvodu a ten me nesel zaboha vytahnout.Delal to nekdo uz?Diky za odpoved. |
K@josek |
napsal 13. 6. 2008 v 10:52: |
| all> brý dopoledne :-)) |
Tomino |
napsal 13. 6. 2008 v 8:21: |
| All> Pěkný den všem :-)) |
Milda |
napsal 13. 6. 2008 v 8:19: |
| pěkného 13-tého... :-)) |
| oplik.jenik | napsal 13. 6. 2008 v 8:16: |
| Ahoj |
vaurien |
napsal 13. 6. 2008 v 7:38: |
| nazdar debatníci |
Comda |
napsal 13. 6. 2008 v 6:29: |
| all> Pěkné ráno, hezký den ať se vše vyvede v něm. |
| Mi-6 / Jirka | napsal 12. 6. 2008 v 20:38: |
| ahoj ; |
| Dalsich 30 zprav | Predchozich 30 zprav | Všechny zprávy (celkem 40182) / jako HTML.ZIP |