VOLNÁ DEBATA - OPEL ASTRA - Zde můžete jen tak volně debatovat. Pro technické dotazy použijte technickou poradnu.
Jméno:

E-mail:

Komu odpovídáte:

OPEL Astra

Váš příspěvek:
Opiš číslo 456:
Proč sem nepsat technické dotazy? Jsou tři důvody: 1.Zde je to něco jako chat, tj. dotaz a odpovědi se rychle ztratí směrem dolů. 2.Díky tomu, že zde nejsou strukturovány odpovědi, informační hodnota pro další návštěvníky a sledování odpovědí je mizivá. A za třetí, protože to většina přítomných ví, tak na technické dotazy tady nereaguje, tudíž se pravděpodobně nedočkáte odpovědi. Takže technické dotazy pište do TP!

Zobrazit pouze příspěvky s tímto textem:          

   
Dalsich 30 zprav Predchozich 30 zprav Všechny zprávy (celkem 40280) / jako HTML.ZIP    Archiv do 29.1.05 (18914) 2MB Archiv 29.1.05-16.3.08 

wombat
napsal 11. 11. 2008 v 20:28:
Brouček> Ahoj Broučku, tak zejtraaaaaaaa :o)))

Mi-6 / Jirka napsal 11. 11. 2008 v 19:22:
Brouček> ahoj , už fit ?

Brouček
napsal 11. 11. 2008 v 19:21:
bekr> tady mají všechny knihy a posílaji na dobírku.
http://www.kopp.cz/www/index.php

Mi-6 / Jirka napsal 11. 11. 2008 v 19:20:
hezký večer

Mi-6 / Jirka napsal 11. 11. 2008 v 19:19:
ahoj

Lukin
napsal 11. 11. 2008 v 18:49:
bekr> třeba na internetu nebo v knihkupectví :-)

bekr napsal 11. 11. 2008 v 18:47:
dobrý vecir nevite nekdo kde se á sehnat knih jak na to opel astra g

Rom@n
napsal 11. 11. 2008 v 17:57:
all> A já myslel, že Turbo efekt je skoková akcelerace :-)))) http://aukro.cz/item475660101_pistala_do_vyfuku_turbo_efekt_super_velka.html

Lukin
napsal 11. 11. 2008 v 14:42:
Mirtin> Jo ještě dodatečně přeju k svátku :-)) si včera psal, že ti někdo tluknul do nárazníku.. tak jsme na tom stejně

http://lh4.ggpht.com/_-6O1e6-PIKU/SRmH68ILtMI/AAAAAAAACUU/MV25i9grc8M/s640/DSCN3411.JPG

ale protože je to plast, tak se jen trochu promáčkl :-((

Lukin
napsal 11. 11. 2008 v 13:43:
all> kdybyste náhodou někdo věděli rozměr předního ložiska na Astru, tak mám dotaz v technice. :-))

Lukin
napsal 11. 11. 2008 v 13:35:
Mirtin> Tak musím to vědět, když to rozprodávám s kámošem.. když tak cenu domluvíme na místě, však se o víkendu stavíte ne..

Vendys
napsal 11. 11. 2008 v 11:45:
PetrF> Jo, je to spousta srandy. To mi jeden důvěryhodnej kamarád říkal, že před lety přitáhnl z německa Kadetta V6. Normálně na papírech a přihlásil ho. Takže pokud neskončil někde mnohokrát omotanej, tak tu třeba ještě jezdí, nebo je pod plachtou v garáži. :-)

PetrF napsal 11. 11. 2008 v 11:41:
Vendys> Jo to je něco, jako VA, tam taky nepozná nikdo, jakej to má motor.Fakt že třeba VA turbo je v historickýchcenících od Opelu, ale astra-f jsem taky nikde nenašel.

Vendys
napsal 11. 11. 2008 v 11:37:
PetrF> Ono stejně víš prd, jestli to bylo skutečně origo, nebo o tom prostě někdo někde napsal a pak se o tom začalo šuškat na veřejnosti. To by člověk musel chytit nějakýho znalce. :-) To máš asi stejné, jako Vectra i30. Vím, že takhle označený Vectry s MV6 od Irmischera jezdí, ale jestli jsou tak jen označený, nebo je to tak skutečně, to netuším. Na vlastní oči jsem ji ještě neviděl a sám víš dobře, že i kdybych viděl, poznám prd, protože 2,5 a 3,0 od pohledu těžko rozeznáš.

PetrF napsal 11. 11. 2008 v 11:31:
vendys> Díky za odpověď, já žil v domění, že astra-f se s c20let nedělala origo.

Vendys
napsal 11. 11. 2008 v 11:17:
All> Krásný den přeji.
Mirtin> Objem motoru ničím nenahradíš.
PetrF> Tak to já nevím, jak to bude s tím vlivem. To budu muset někdy ozkoušet pro kontrolu. :-D A s tou Astrou, nezapomněl jsem na tebe, i jsem se o ní s některýma klukama tak před rokem bavil, ale teďka zrovna nemůžu nic najít. Měl jsem za to, že byla označená i200, ale to jsou Manty, nebo Monzy, teď nevím přesně. Jinak jich samozřejmě jezdí spousta, ale neoriginál.

Tomino
napsal 11. 11. 2008 v 11:11:
All> Pěkný den , přátelé :-))

PetrF napsal 11. 11. 2008 v 11:04:
Vendys> Ahoj pane. V jedné debatě jsi psal, že se c20let dělalo i v astře-f, můžeš prosím hodit nějakej odkaz?

Mirtin
napsal 11. 11. 2008 v 9:32:
oplík.jeník> jo jo srandičky naší babičky to ti jde vid?ted poznávám že v dnešní době si člověk nemůže upravit káru aniž by mu jí někdo podřel nebo naboural ha ha ha

Mirtin
napsal 11. 11. 2008 v 9:30:
honza> dík ta hlava je cosworth a nevím jestli mám stávající motor vyměnit šlape jako hodinky až na ty hydra ale jinak v poho a 2litr s gsi mě láká čím dál víc ale nevím jestli na tom mojem kombajnu to půjde poznat těch pár koníku navíc?

Mirtin
napsal 11. 11. 2008 v 9:28:
lukin> kubi mě nepoštuchuje jen mi dal brouka do hlavy a jak víš o těch andělkách?jaká je dobrá cena?já bych raději čiré skla ale nejsou k sehnání

Mirtin
napsal 11. 11. 2008 v 9:26:
all> brej den

Budmilek napsal 11. 11. 2008 v 8:49:
nazdárek hošánci

Standa
napsal 11. 11. 2008 v 8:40:
Pablo> Vidis ten cerveny ramecek v uvodu stranky?

Pablo napsal 11. 11. 2008 v 8:27:
nevím> Zdravím, kde bych se dočetl něco k problému s motorem u 1,7 TD. Po nastartování mi asi po 3 sek. poklesnou otáčky na 500 na cca 5-8 sek. Potom vyskočí na 900 - 1100 a motor jede bez problémů. Předem

Crkyk
napsal 11. 11. 2008 v 8:16:
čus hnus už aby byl pátek

PetrF napsal 11. 11. 2008 v 8:06:
Vendys> Ahojda, já jsem včera šel chrnět, tak jsem nějak nepostřehl, že píšeš, takže se omlouvám a doufám, že na funkci to nebude mít vliv.

Milda
napsal 11. 11. 2008 v 6:18:
Dobré ránko.. :-))

Vendys
napsal 10. 11. 2008 v 21:26:
wombat> 16 tam nemám. Akorát je budu muset ještě dát i na předek abych nebyl jak ti pánové, co měli na Feldě řetězy na zadních kolech. :-D Bude to jistější. Myslím, že bych zákonitě jel někde rovně, nebo nedobrzdil, kdybych pokoušel fyzikální zákony.

wombat
napsal 10. 11. 2008 v 21:23:
Vendys> A jsi si jistej, ze tam nemas 16? Aby ti to vepredu nechybelo...

Dalsich 30 zprav Predchozich 30 zprav Všechny zprávy (celkem 40280) / jako HTML.ZIP