VOLNÁ DEBATA - OPEL ASTRA - Zde můžete jen tak volně debatovat. Pro technické dotazy použijte technickou poradnu.
Jméno:

E-mail:

Komu odpovídáte:

OPEL Astra

Váš příspěvek:
Opiš číslo 456:
Proč sem nepsat technické dotazy? Jsou tři důvody: 1.Zde je to něco jako chat, tj. dotaz a odpovědi se rychle ztratí směrem dolů. 2.Díky tomu, že zde nejsou strukturovány odpovědi, informační hodnota pro další návštěvníky a sledování odpovědí je mizivá. A za třetí, protože to většina přítomných ví, tak na technické dotazy tady nereaguje, tudíž se pravděpodobně nedočkáte odpovědi. Takže technické dotazy pište do TP!

Zobrazit pouze příspěvky s tímto textem:          

   
Dalsich 30 zprav Predchozich 30 zprav Všechny zprávy (celkem 40151) / jako HTML.ZIP    Archiv do 29.1.05 (18914) 2MB Archiv 29.1.05-16.3.08 

crkyk
napsal 3. 4. 2008 v 11:46:
Tomino> Jo tak to jste dělali do ted vy myslel jsem si toale ted je z toho problém nesedí číslo boudy a o typu motoru ani nemluvím hrůza :-))))))

Tomino
napsal 3. 4. 2008 v 11:31:
Crkyk> Jo povídala, že tě bude zlobit, ať jí uděláš STK ....vždycky to dělal Tomík s bráchou v Jablonci, ale už není čas a brácha už nědělá na STK ....

Tomino
napsal 3. 4. 2008 v 11:30:
Roman> A Romík aby se nepřidal :-))))

Tomino
napsal 3. 4. 2008 v 11:29:
Igas> Igásku, ty rýpale :-)) !!!
Kdybych se chtěl fláknout, tak sem do hokny jedu až na 7.oo hod , dnes bylo potřeba si trochu přivstat, v noci byl úraz na lince a bylo potřeba vidět lidi z noční směny a prošetřit to .....

Luboš X17DTL
napsal 3. 4. 2008 v 10:28:
Standa> A po návštěvě šesti barů mám na druhý den přetlak v kebuli taky, někdy i větší:-)))

Luboš X17DTL
napsal 3. 4. 2008 v 10:27:
Standa> Ale jak dostaneš motor k šesti barům, to nevím. Jedině v Ov na Stodolní, tam je co vchod do domu to bar:-)))

Standa
napsal 3. 4. 2008 v 10:25:
Lubos> Jo vidis, to jsem prehlid. Tak ze uz jen tu hadici sehnat :-))

crkyk
napsal 3. 4. 2008 v 10:24:
Tomino> Tak dnes mám auto v parádě tvé švagrové autí je již po emisích za chvilku ji čeká STK tak zase bude moct jezdit dva roky bez problémů

Luboš X17DTL
napsal 3. 4. 2008 v 10:24:
Standa> Není tam proto ta hadice, která do natlakuje, aby nešel ventil dolů?

Standa
napsal 3. 4. 2008 v 10:16:
Skalka> Na Oplackych motorech to pujde dost spatne, protoze kdyz stlacis pruzinu abys vyndal mesicky co drzi ventil, tak se to zmackne i s ventilem. Jediny reseni by bylo vymyslet pripravek, kterym bys pres diru pro svicku vypodlozil ventily, tak aby nepropadly az na valec.
Nicmene uz jsem vymyslel, jak vyndat hydrostavy a vacku bez sundavani hlavy, tak ze neni vylouceno ze i tohle poresim :-))

skalka
napsal 3. 4. 2008 v 10:08:
ALL> Brý dopoledne ve spolek:-)))

Nedávno tu proběhla diskuze o výměně gufer ventilů.Našel jsem v dílenské příručce na Feldu jak je lze vyměnit bez sundání hlavy mororu.Osobně jsem to nezkoušel,ale mohla by to jít i na opláckých motorech.

Pro Felícii 1.6....
.Demontáž
-Demontovat hrníčková zdvihátka (nezaměnit)
a položit je pracovní plochou dolů.
-Vyšroubovat zapalovací svíčky.
-Nastavit píst příslušného válce do DÚ.
Nasadit montážní přípravek MP1-213 a nastavit
výšku jeho stojánku.
-Zašroubovat tlakovou hadici MP1-210 do
závitu otvoru pro svíčku a zajistit ve válci
stálý přetlak min. 6 barů. -Pomocí montážní páky MP1-211 demontovat
ventilové pružiny.
Vydání 08.95 -15-15-
SOO.5212.00.15
15 Hlava válce/ventilový rozvod FELlCIA I
Upozornění: ~
Pevně usazené klínky uvolnit mírnými poklepy -
kladivem na montážní páku.
-Těsnění dříku ventilu stáhnout přípravkem
MP1-206.
Montáž
Na dřík ventilu nasunout ochranné plastové
pouzdro -A-, aby nedošlo k poškození
nového Těsnění dříku ventilu -B-.
-Potřít Těsnění dříku ventilu olejem, vložit jej
do natlačovače MP1-212 a opatrně je nasunout
do vodítka ventilu.



Luboš X17DTL
napsal 3. 4. 2008 v 9:58:
Comda> První práce, potom zábava. Mám na střeše pokrývače a na zemi asi kontejner bordela, tak jsem to musel první uklidit, ale už mám hotovo, tak tu budu chvilku prudit:-)))

Comda
napsal 3. 4. 2008 v 9:53:
Luboš> ...ráno?! :-DDDDDD i ty vtipálku vždyť je skoro 10 h

Luboš X17DTL
napsal 3. 4. 2008 v 9:51:
Dobré ráno, Vietname

Rom@n
napsal 3. 4. 2008 v 9:37:
Igas> Moje řeč :-)))

Igas
napsal 3. 4. 2008 v 8:42:
all> dobré ráno :

Tomíno: nástup na směnu a záčít makat jsou ale dva různé pojmy :)))))

Comda
napsal 3. 4. 2008 v 7:16:
Tomino> já si to hned myslel...píšu za 1

Tomino
napsal 3. 4. 2008 v 7:13:
Comda> Nástup na ranní směnu v 5,25 hod ( a to jsem předtím ujel 88 km do práce ) !!!

Rom@n
napsal 3. 4. 2008 v 6:59:
all> Pěkné ráno všem :-)))

Comda
napsal 3. 4. 2008 v 6:57:
Tomino> ...no od 4.10 možná vzhůru,ale záleží odkdy si začal makat ;-)

Tomino
napsal 3. 4. 2008 v 6:49:
Crkyk> Tome, chtěl bych měnit přední světla za Angel Eyes, ale v rámci homologace a i s naklápěním. Poraď do e-mailu, stejně bych to asi nechal namontovat u tebe ( konečně bych našel čas na cestu do perníkova :-) Díky .

Tomino
napsal 3. 4. 2008 v 6:46:
Crkyk> Dobré ráno do Pardubek :-))
Tak pak tedy dej vědět přesné datum a domluvíme srázek - pochlastáme třeba na Petříně , nebo vymyslím něco jiného.

Tomino
napsal 3. 4. 2008 v 6:40:
All, Comda> Co tady reveš, vždyť já jsem už od 4.10 hod vzhůru !!!

Pěkný den všem :-))

Comda
napsal 3. 4. 2008 v 6:25:
ahoj lidičky...vstávat je ráááno!

Rom@n
napsal 2. 4. 2008 v 20:30:
Lukin> Díky :-)
Geri007> moc pěkné vozítko, prostě jsi to ďáblík ve lvím autě :-))))

Lukin
napsal 2. 4. 2008 v 20:23:
all> Hezký večer, jj Geri byla odhalena, to je ooon!!!

http://im.lide.cz/photo/big/14/40/2701064-29681440.jpg

Rom@n
napsal 2. 4. 2008 v 19:51:
O.J.> Že by Geri měla nějaký nový kočár? :-)))

Oplik Jenik
napsal 2. 4. 2008 v 19:45:
geri007> jj to vim přesně co tojr máme doma taky nového člena peugota :-) tak asi nějaká našlápla 106 nebo SAXO

Oplik Jenik
napsal 2. 4. 2008 v 18:47:
* přes den

Oplik Jenik
napsal 2. 4. 2008 v 18:47:
všem> koukam nikdo nedrbe nikoho ani jakuba....:-) nemam přes moc čásku sem ted zaskočit

Dalsich 30 zprav Predchozich 30 zprav Všechny zprávy (celkem 40151) / jako HTML.ZIP