VOLNÁ DEBATA - OPEL ASTRA - Zde můžete jen tak volně debatovat. Pro technické dotazy použijte technickou poradnu.
Jméno:

E-mail:

Komu odpovídáte:

OPEL Astra

Váš příspěvek:
Opiš číslo 456:
Proč sem nepsat technické dotazy? Jsou tři důvody: 1.Zde je to něco jako chat, tj. dotaz a odpovědi se rychle ztratí směrem dolů. 2.Díky tomu, že zde nejsou strukturovány odpovědi, informační hodnota pro další návštěvníky a sledování odpovědí je mizivá. A za třetí, protože to většina přítomných ví, tak na technické dotazy tady nereaguje, tudíž se pravděpodobně nedočkáte odpovědi. Takže technické dotazy pište do TP!

Zobrazit pouze příspěvky s tímto textem:          

   
Dalsich 30 zprav Predchozich 30 zprav Všechny zprávy (celkem 40303) / jako HTML.ZIP    Archiv do 29.1.05 (18914) 2MB Archiv 29.1.05-16.3.08 

Roger
napsal 19. 6. 2008 v 19:48:
Broucek> No jo, kde jsou ty doby, kdy byl clovek mladej a casu spousta a jen sama zabava. Ale nestezuji si, jak rikam, nalozil jsem si to sam, dobre mne tak :)

Brouček
napsal 19. 6. 2008 v 19:39:
Roger> Ahoj Milane, to je v pohodě, víme že máš práce nad hlavu,to máme asi v této době všichni. Není potřeba se omlouvat:-)))

Roger
napsal 19. 6. 2008 v 19:33:
Pratele diky vsem, za vcerejsi prani k svatku. Nejak jsem to vcera nestihl precist, jsem ostuda ja vim, ale nejak jsem si toho ted moc nalozil :)

Brouček
napsal 19. 6. 2008 v 18:08:
Markus> jasně, že jo, najdeš v technické poradně,velice jednoduchá záměna

Marku$ napsal 19. 6. 2008 v 15:19:
all> Existuje návod na demontáž přístrojovky a zpětnou montáž přístrojovky ale už s otáčkoměrem? Kujů kamarádi

Palo napsal 19. 6. 2008 v 14:59:
Chlapi, nebude teraz nejaky zraz blizko nasich hranic? Uz by som sa konecne rad s vami osobne porozpraval a pokukal ako mate porobene zihadla...

Comda
napsal 19. 6. 2008 v 14:51:
ahoj zítra plantážníci

Marku$ napsal 19. 6. 2008 v 12:44:
Patas.DTM> Kde?

Patas.DTM napsal 19. 6. 2008 v 12:43:
á-už to je dobrý.

Patas.DTM napsal 19. 6. 2008 v 12:42:
jé já tam jsem dvakrát,hmm

Marku$ napsal 19. 6. 2008 v 12:39:
all> Čauec pardálové

Patas.DTM napsal 19. 6. 2008 v 12:37:
Nazdar všichni

Brouček
napsal 19. 6. 2008 v 12:21:
all.> hezké odpoledne:-)))))))))

Crkyk
napsal 19. 6. 2008 v 11:55:
All> čus brus všem při obědě pod odpoledním sprintu na STK mám za sebou 3 auta a jeden vozejk mám konečně chvilku

Comda
napsal 19. 6. 2008 v 6:40:
all> zdarec palec prťavec

Milda
napsal 19. 6. 2008 v 6:33:
dobré ránko.. :-)

neznamy napsal 19. 6. 2008 v 4:18:
ahoj prodam opel kadett na nahradni dily r.v. 91 1,4i

PetrF napsal 18. 6. 2008 v 23:41:
Palo> No spokojit se nemusíš, můžeš koupit i něco silnějšího, ale to leštění, je fakt škoda času :-)

Palo napsal 18. 6. 2008 v 23:38:
PetrF, Vendys> Diky chlapi, ja som nevedel ze to turbo mam dat prec :D ale nie, vazne... takze s tym lestenim nic nedosiahnem? a cital som ze siskou tiez nie. Takze asi sa budem musiet uspokojit s 55kW, hej?

Vendys
napsal 18. 6. 2008 v 23:07:
PetrF> No, věděl. Ale abys to Palovi poradil, že to turbo má vyndat, to nééé. Všechny dobrý rady si necháváš pro sebe viď?

PetrF napsal 18. 6. 2008 v 23:03:
Vendys> já to věděl

Vendys
napsal 18. 6. 2008 v 23:02:
PetrF> Tak to je jasný přece. Všechny šneci, co zvyšujou spotřebu, jsou určený k domontáži.

PetrF napsal 18. 6. 2008 v 22:56:
Vendys> No ale vypadá to jako šnek je to takový divně za¨kroucený, tak jsem myslel jestli mu to na tom C16NZ nezvyšuje tu spotřebu?

Vendys
napsal 18. 6. 2008 v 22:53:
PetrF> Člověče trubka dolů a před motorem? Vlastně joo, tak nějak je přepad oleje z hlavy zpět do vany. A co že s tím? Ucpat?

PetrF napsal 18. 6. 2008 v 22:42:
vendys> Ne já myslel takovou tu divnou věc co je před motorem a de z toho poak jedna velká trubka pod motor asi do výfuku nebo tak nějak, ne?

Vendys
napsal 18. 6. 2008 v 22:20:
PetrF> Nazdárek. Myslíš ten AGR ventil jo? Ale ten na C16NZ myslím je v sérii, takže by to mělo jet dost dobře.

PetrF napsal 18. 6. 2008 v 21:52:
Palo> Určitě na tom C16NZ to nebude znatelný.Nechtělo by to třeba uplně jiný sání? Do něktërých aut se dávaly ještě takový zařízení co je přimonotvaný na výfuku a pak z toho jde ještě hadice do sání ale přesně nevím jak to je.To poraděj odborníci

Palo napsal 18. 6. 2008 v 21:34:
PertF> to som rad... myslis ze keby som vylestil sacie a vyfukove potrubie, zak sa bude nieco diat so spotrebou a vykonom? v technike o tom nic nie je

Patas,DTM napsal 18. 6. 2008 v 21:33:
Zdarec,fešáci.

PetrF napsal 18. 6. 2008 v 21:22:
O.J., Vendy, All> ahojda

Dalsich 30 zprav Predchozich 30 zprav Všechny zprávy (celkem 40303) / jako HTML.ZIP